Увага!
Замовляючи доставку товару сторонніми кур'єрськими службами (Нова пошта, Міст Експрес, Delivery, Ин Тайм, Укрпошта) - при отриманні обов'язково перевіряйте наявність всього товару в замовленні, а так само його зовнішній вигляд і комплект поставки.
Гарантійні зобов'язання діють за умови надання оригіналу або копії документа про оплату за товар і оригіналу гарантійного талона виробника з коректно заповненими даними:
- найменування та адресу організації торгівлі;
- дата продажу;
- підпис і печатка продавця;
- дані про встановлення;
У гарантійному обслуговуванні може бути відмовлено у таких випадках:
- якщо виріб отримав пошкодження в результаті умисних дій або з необережності, а так само при аваріях і стихійних лихах;
- якщо виріб має сліди стороннього втручання або була спроба самостійного ремонту;
- якщо виявлені зміни в конструкції не відповідають заявленим виробником;
- в результаті природного зносу виробу;
- механічного пошкодження виробу в результаті неправильної установки або неправильного транспортування;
- якщо виріб експлуатувався з комплектом, не передбаченим виробником;
- якщо виріб експлуатувався не за призначенням і без дотримання рекомендацій з експлуатації (наприклад - комерційне використання).
У разі пошкодження товару, або неповної комплектації замовлення - необхідно відмовитися від отримання товару і його оплати, а так само скласти акт (претензію). У разі якщо дана ситуація буде мати місце - обов'язково повідомте нам про те, що трапилося по телефону 0 800 21 7777 (безкоштовно з усіх телефонів по Україні), 073 217 7777.